پین پول چیست ؟
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

 

پین پول اولین  سرویس فروش  شارژ و پرداخت قبوض خدماتی است که کاربران را در سود خود شریک میکند.

 

  • پین پول با روش فروش مشارکتی کار میکند و بخشی از کارمزد پرداخت قبض و خرید شارژ را به صورت سود به کاربران پرداخت میکند.
  • پین پول با روشی نوین سعی در جذب افراد مختلف جهت استفاده از این خدمات الکترونیکی دارد و امید دارد با سعی و تلاش همه افراد حاضر فرهنگ استفاده از خدمات الکترونیکی هر چه بیشتر در بین مردم کشور عزیزمان ایران فراگیر شود.
  • پین پول بهترین ابزار را بکار گرفته تا بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه کند و تلاش دارد یک نمونه ی موفق در عرصه تجارت الکترونیک کشور باشد.

 

 پین پول

 

 

کسب در آمد با پین پول

با توجه به اینکه نوع کاربری شما عادی است یا مستقل میتوانید در پین پول درآمد کسب کنید.

  • کاربر عادی : شما به عنوان کاربر عادی میتوانید دوستان و آشنایان خود را به پین پول معرفی کنید.
    • سطح اول : افرادی که شما مستقیما به پین پول معرفی می کنید در اولین سطح شما قرار میگیرند.
      بابت هر خرید این افراد مقدار 1 % از مبلغ خرید آنها به شما سود پرداخت میشود همچنین بابت هر قبض پرداختی این افراد مبلغ 300 ریال به حساب شما واریز می گردد.
    • سطح دوم : افرادی را که مجموعه سطح اول شما به پین پول معرفی میکنند در سطح دوم شما قرار میگیرند . بابت هر خرید افراد سطح دوم مقدار 0.5 % از مبلغ خرید آنها و بابت هر قبض پرداختی این افراد مبلغ 100 ریال به حساب شما واریز می گردد (به غیر از کاربران مستقل)
    • سطح سوم و چهارم : به همین ترتیب از خریدهای سطح سوم و چهارم نیز به شما سود پرداخت میشود.

    پین پول فقط تا سطح چهارم به شما پورسانت پرداخت میکند . پیشنهاد پین پول این است که افراد را به سطح اول خود معرفی بکنید تا از پتانسیل آنها نیز حداکثر پورسانت را دریافت کنید هیچ محدودیتی برای تعداد افراد معرفی شده وجود ندارد

  • کاربر مستقل : در حالت کاربری مستقل سود حاصل از خریدهای شما مستقیما به خود شما پرداخت میشود. شما نمیتوانید افراد جدیدی را به پین پول معرفی کنید و بابت خرید آنها سود دریافت کنید.
    • سود کاربر مستقل : از تمامی خرید های شما مبلغ 2.5 % به حساب شما واریز می شود . همچنین بابت قبوض پرداختی شما مبلغ 600 ریال به حسابتان واریز می شود . معرف کاربر مستقل : اگر شما یک کاربر مستقل باشید و کسی را به عنوان معرف خود ثبت کنید مقدار 0.2 درصد از خرید های شما به صورت پورسانت به معرف شما واریز میشود . معرف شما مقدار 100 ریال نیز بابت قبضهای پرداختی شما دریافت خواهد کرد.
    • توجه : کاربران مستقل در قرعه کشی شرکت داده نمیشوند و بابت خرید ها سکهی دریافت نمی کنند.

    این نوع کاربری بیشتر برای فروشندگان کارت شارژ مانند فروشگاه ها ، کافی نت ها ، دفاتر خدمات ارتباطی و ... مناسب است و برای افراد عادی پیشنهاد نمی شود .

 

http://pinpool.ir/RegisterFor/79be247d-8c46-4fdf-8940-61b441ee70f1


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.